Odsjek za marketing i propagandu

marketing
Dijelovi cjeline – Muzej suvremene umjetnosti Unije Fenosa (MACUF) iz La Coruñe, studeni 2007.

TIJEKOM 30 GODINA rada Odjel za marketing i propagandu Muzeja Mimara postavio je jedinstvene i visoke standarde za širok spektar marketinških djelatnosti te pozicionirao Muzej Mimara kao središnje mjesto za promocijske usluge najviše kvalitete.

Dugogodišnjim radom na području promocijskih aktivnosti postali smo poželjan prostor u kojemu mnogi likovni i glazbeni umjetnici te znanstvenici različitih struka prezentiraju svoja djela i uspjehe, ali i u kojemu mnoge gospodarske, turističke, međunarodne, financijske, medijske i državne institucije provode projekte, prezentiraju svoje proizvode ili organiziraju aktivnosti, kongrese, skupove i konferencije. Nudeći široke mogućnosti promotivnih aktivnosti, Muzej Mimara u posljednja je tri desetljeća nedvojbeno postao najvažnije mjesto i cijenjeno ime za više stotina međunarodnih i domaćih korisnika.

Tijekom godina posebnu smo pozornost pridali promociji vrijednosti vlastite muzejske zbirke te podizanju nacionalne i međunarodne svijesti o iznimnoj važnosti kolekcije Ante Topića Mimare. Naš rad u tom smislu podrazumijeva redovito objavljivanje kataloga, vodiča i publikacija; proizvodnju suvenira, replika, plakata i razglednica, a osobito izradu vlastitih zlatnika i srebrnjaka te drugih promotivnih materijala, kao i sudjelovanje u mnogim edukacijama.

Uz dugogodišnju uspješnu suradnju sa srodim kulturnim ustanovama iz cijele Hrvatske i svijeta, aktivno smo pridonijeli uspješnoj prezentaciji različitih segmenata nacionalne i svjetske kulturne baštine. Usto, uspješni rezultati marketinških aktivnosti Odjela ostvareni su promocijom više stotina izložaba održanih u Muzeju Mimara, promocijom gotovo svih likovnih monografija suvremenih umjetnika te vrhunskih glazbenih koncertnih ciklusa.

Osim primarne muzejske djelatnosti, Odjel za marketing i propagandu Muzeja Mimara uspješno je ostvario niz aktivnosti ponajprije povezanih s brojnim kulturnim događanjima, ali i druge marketinške aktivnosti poput aukcija umjetnina, modnih događanja i predstavljanja mnogih dostignuća u područjima znanosti, književnosti, umjetnosti i tehnologije. Među tim aktivnostima svakako valja spomenuti i dugogodišnju suradnju s gospodarskim sektorom u različitim sponzorskim akcijama i aktivnostima. Muzej Mimara time je, uz redovitu muzejsku aktivnost, umnogostručio svoje djelovanje tijekom cijele godine, postao otvoren za sve profile posjetitelja te se pozicionirao kao jezgra društvenih aktivnosti i vizualno prepoznatljivo mjesto u Zagrebu, Hrvatskoj, ali i u Europi.

Siniša Pušonjić
voditelj Odsjeka za marketing i
propagandu Muzeja Mimara