Odnosi s javnošću

MUZEJ MIMARA viziju svog donatora njeguje sustavnim djelovanjem službe za odnose s javnošću koja promovirajući stalni postav Muzeja i svih izložbenih i ostalih kulturnih aktivnosti u Muzeju kontinuirano održava i jača vrijednosti donatorske i kolekcionarske ideje.

Jasna prepoznatljivost Muzeja utemeljena je na njegovoj strateškoj opredijeljenosti za provedbu zadane misije i vizije kuće. Dopiranje novinskih, televizijskih, radijskih i internetskih objava i vijesti u kojima se spominje ime Muzeja Mimara do iznimno velikog broja ljudi odličan je marketinški učinak za naš muzej. U trideset godina postojanja Muzej gotovo svakodnevno javnosti predstavlja kulturna događanja. Uzmemo li u obzir godišnji prosjek od oko 800 objava u medijima, možemo izračunati kako je riječ o 24 000 pojavljivanja u medijima tijekom trideset godina. Znajući da samo jedna vijest na hrvatskoj nacionalnoj televiziji dopre do dva milijuna gledatelja, zaključujemo kako je svaki građanin Hrvatske zasigurno imao priliku čuti za Mimaru. U širokoj je javnosti stvorena pozitivna slika o Muzeju i prepoznati smo kao hram kulture i središte kulturnih događanja. Odjeci u medijima pokazatelj su uspješnosti percepcije Muzeja u javnosti. Kvalitetnom komunikacijom s medijima i publikom Muzej ostvaruje svoju primarnu ulogu njegujući i podržavajući prepoznatljivi identitet kuće zacrtan 1987., kada je Muzej utemeljen. Vođena misijom identitetskih vrijednosti Muzeja – cjelokupne zbirke i stalnog postava, služba odnosa s javnošću izvještava javnost o svakom pojedinom kulturno-umjetničkom događanju te time ostvaruje osnovnu zadaću svakog muzeja: uz čuvanje i istraživanje zbirke, promovira njegov umjetnički sadržaj među publikom.

Muzej Mimara tijekom trideset godina svoga postojanja stalnim je zalaganjem, dio kojeg su i odnosi s javnošću, znatno doprinio temeljnom cilju djelovanja muzejske ustanove u društvu – očuvanju kulturnog bogatstva i poticanju građana na vlastito kulturno uzdizanje i oplemenjivanje.

Ana Hoić
poslovi odnosa s javnošću

hemeroteka
Izložba Tri teme iz fundusa Muzeja Mimara, Večernji list, 25. srpnja 2012.
hemeroteka
7000 godina perzijske umjetnosti. Remek djela iz Iranskog narodnog muzeja, Teheran, DC magazin, 2004.
hemeroteka
Mimarina zbirka – neizlagana djela, Glas Slavonije, 12. travnja 1994.
hemeroteka
Muzej Vukovara u progonstvu, Slobodna Dalmacija, 23. svibnja 1994.
apoksiomen
Apoksiomen, Jutarnji list, 2. veljače 2012.
hemeroteka
Sveti trag, Večernji list, 23. listopada 1994.

hemeroteka
Restaurirani predmeti iz zbirke namještaja Muzeja Mimara, 24 sata, 31. srpnja 2015.
hemeroteka
Braco Dimitrijević: Tryptichos Post Historicus, Vjesnik, 1. srpnja 2001.
hemeroteka
Od Leonarda do Vicenza Catene, Croatia Weekly, 5. svibnja 2000.
hemeroteka
Put svile, Obzor, 9. rujna 1996.