MUZEJ MIMARA viziju svog donatora njeguje sustavnim djelovanjem službe za odnose s javnošću koja promovirajući stalni postav Muzeja i svih izložbenih i ostalih kulturnih aktivnosti u Muzeju kontinuirano održava i jača vrijednosti donatorske i kolekcionarske ideje.
Jasna prepoznatljivost Muzeja utemeljena je na njegovoj strateškoj opredijeljenosti za provedbu zadane misije i vizije kuće. Dopiranje novinskih, televizijskih, radijskih i internetskih objava i vijesti u kojima se spominje ime Muzeja Mimara do iznimno velikog broja ljudi odličan je marketinški učinak za naš muzej. U trideset godina postojanja Muzej gotovo svakodnevno javnosti predstavlja kulturna događanja. Uzmemo li u obzir godišnji prosjek od oko 800 objava u medijima, možemo izračunati kako je riječ o 24 000 pojavljivanja u medijima tijekom trideset godina. Znajući da samo jedna vijest na hrvatskoj nacionalnoj televiziji dopre do dva milijuna gledatelja, zaključujemo kako je svaki građanin Hrvatske zasigurno imao priliku čuti za Mimaru. U širokoj je javnosti stvorena pozitivna slika o Muzeju i prepoznati smo kao hram kulture i središte kulturnih događanja. Odjeci u medijima pokazatelj su uspješnosti percepcije Muzeja u javnosti. Kvalitetnom komunikacijom s medijima i publikom Muzej ostvaruje svoju primarnu ulogu njegujući i podržavajući prepoznatljivi identitet kuće zacrtan 1987., kada je Muzej utemeljen. Vođena misijom identitetskih vrijednosti Muzeja – cjelokupne zbirke i stalnog postava, služba odnosa s javnošću izvještava javnost o svakom pojedinom kulturno-umjetničkom događanju te time ostvaruje osnovnu zadaću svakog muzeja: uz čuvanje i istraživanje zbirke, promovira njegov umjetnički sadržaj među publikom.
Muzej Mimara tijekom trideset godina svoga postojanja stalnim je zalaganjem, dio kojeg su i odnosi s javnošću, znatno doprinio temeljnom cilju djelovanja muzejske ustanove u društvu – očuvanju kulturnog bogatstva i poticanju građana na vlastito kulturno uzdizanje i oplemenjivanje.
Ana Hoić
poslovi odnosa s javnošću